Neem contact met ons op
We helpen je graag!
Heb je een vraag, opmerking, klacht, of wil je een ander bericht met ons delen?
Vul het onderstaande formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
Kantoor
Kerkenbos 1075Y
6546 BB Nijmegen
Nederland
Gegevens
-
info@goldenbbq.nl
Btw: NL865572148B01
KvK: 91169534
FAQ
Veelgestelde vragen
Als je op een werkdag bestelt kun je ervan uitgaan dat je bestelling binnen twee werkdagen bij je bezorgd wordt. Op het moment dat wij je bestelling verwerkt hebben ontvang je een track & trace code per e-mail. Hier kun je in de gaten houden wanneer je bestelling bezorgd wordt. Als je vragen hebt over de levering van jouw bestelling kun je gerust contact met ons opnemen via bovenstaande contactopties.
Je kunt zeker een bestelling plaatsen voor iemand anders, bijvoorbeeld als je iemand wil verrassen met heerlijke BBQ rubs. In dat geval vul je bij het afrekenen eerst jouw eigen gegevens in en zet je vervolgens een vinkje bij ‘VERZENDEN NAAR EEN ANDER ADRES’. Vul hier de adresgegevens van de ontvanger in, dan gaan wij regelen dat het pakketje bij de juiste persoon terecht komt.
Een deel van onze BBQ rubs bevat allergenen. Welke allergenen dit precies zijn zie je op de productpagina van de desbetreffende rub. Alle producten zijn geproduceerd in een omgeving waar diverse allergenen aanwezig zijn. Hoewel de kans op kruisbesmetting zeer klein is, kunnen we dit nooit 100% uitsluiten.
Uiteraard kun je ook bij ons bestellen als zakelijke klant. Standaard krijg je een btw-factuur van ons als wij je bestelling verzonden hebben. Voor grootverbruikers (bijvoorbeeld horeca of cateraars) en wederverkopers hanteren we aangepaste tarieven. Wil je weten of je hiervoor in aanmerking komt? Neem contact met ons op via bovenstaande contactopties.
Doorgaans worden al onze bestellingen verzonden met PostNL. Echter kan het voorkomen dat we, in het geval van piekdrukte, ook verzenden via DHL of DPD om de bezorging zo snel mogelijk te kunnen laten plaatsvinden.